Walking trainers

איכות חיים לכלבים ואנשים - אילוף וטיפול בבעיות התנהגות, מעון יום התנהגותי, הולכה התנהגותית

Walking Trainers הגיע לעולם מתוך רצון לעזור לאנשים וכלבים לחיות חיים נוחים, מאוזנים ושמחים יותר ביחד.
שירות הדגל שלנו הוא טיול התנהגותי המתבצע ע"י כלבנים מיומנים (בוגרי יחידות כלבניות או קורסי אילוף וטיפול בבעיות התנהגות) אשר לא רק יוציאו את כלביכם לטיול, אלא גם יסייעו להם ולכם בבניית תהליך ההתנהגותי נכון בזמן טיול.
חלק גדול מהכלבים בעלמנו חווים קושי גדול להתאים את עצמם לעולם אורבני-אנושי-מודרני וכתוצאה מכך מפתחים בעיות התנהגות לא מעטות.
הדבר נובע באופן חלקי מתנאים מולדים גנטיים. בשילוב עם יד בלתי מיומנת שע"פ רוב מעניקה לכלב שלכם בדיוק את מה שהוא לא צריך בזמן שהוא הכי לא צריך אותו!

טיול התנהגותי הוא גם כלי משלים מצוין לתהליכים של טיפול התנהגותי או אילוף. טיול התנהגותי מסייע מאוד בבניית הקשר בין המאמן וכלבכם, ומסייע בהטמעת תהליכי הלמידה ויישומם הלכה למעשה בחיי היומיום.
אז בין אם אתם מעוניינים להתחיל תהליך של אילוף או אימון התנהגותי, או שאתם כבר סיימת אתם את תהליך האילוף אבל כלבכם עדין רגיש או קשה וזקוק ליד מיומנות, או שאתם סתם מחפשים דוגווקר רציני שאפשר באמת לסמוך עליו, אנחנו ב walking trainers נשמח לעזור לכם להעניק לכלבכם את חווית הטיול האולטימטיבית. הטיול מתבצע בהתאמה אישית עד לירידה לפרטים הקטנים ביותר, בהתאם לרצונתיכם וצרכיו של הכלב.

Ben tzaduk
Jaffa-Tel Aviv,
Israel

display recent social media posts from

Please Wait ... Fetching Social Media Posts

View Social Media Posts for Rescues in , Israel