אילוף כלבים עמק בית שאן

אילוף כלבים מושב רוויה 40 עמק בית שאן . אילוף כלבים בתנאי פנסיון, אילוף כלבים בבית הלקוח, אילוף גורים פתרון בעיות התנהגות, אילוף מתקדם ועוד

למה צריך אילוף כלבים או טיפול התנהגותי עבורם ?
כלבים הם יונקים מורכבים בעלי מוח מפותח ונפש רגישה , בגלל חושיו המחודדים של הכלב והרצון הגבוהה שלו לרצות אותנו, האדם מצא לו שימושים רבים לאורך ההיסטוריה, וכיום ניתן לראות כלבים משתלבים היטב בחיו של האדם המודרני כמעט בכל מקום. שלא כמו רוב בעלי החיים הכלב יודע להתאים עצמו באופן מדהים לחיים לצד בני האדם ולעבוד לצידם במגוון רחב מאוד של תחומים וכל מה שנדרש בכדי להפוך את היצור הזה לחבר ולבן המשפחה החדש המושלמים הוא אילוף כלבים .
כלב מאולף הוא כלב מאושר !!! הוא כלב שיודע בצורה ברורה מהם הגבולות שלו וידע לבנות את עצמו אל מול גבולות אלה, כלב שיודע כייצד להתנהג בחברת בני אדם ,בעלי חיים וכלבים אחרים , כלב שיודע להירגע ולהיות נינוח, זה בעצם כלב שהעניקו לו את הכלים הנכונים להתמודד ולהגיב בצורה נכונה לסיטואציות של היום יום. חשוב לזכור שאילוף כלבים זה תהליך בו משתתף גם הבעלים שעובר הכשרה ולומד מהם הצרכים של כלבו וכייצד לענות עליהם ולתקשר איתו בצורה נכונה. לאחר שכלבכם עובר אילוף בסיסי הוא כבר מצויד בהרגלי למידה מפותחים, היכולות שלו ללמוד ,לעבד מידע ולבצע משתפרת. לכם רק נותר להמשיך וללמדו תרגילים ופקודות חדשות כאוות נפשכם כי כשיש תקשורת נכונה זה פשוט כייף.
כאשר הכלב אינו מקבל את ארגז הכלים שעוזר לו להתמודד עם חיי היום יום בעולם בני האדם הוא מתחיל לפתח בעיות נפשיות והסיפטומים של בעיות אלה לא מאחרים להגיע ויש להם השפעות ישרות ולא נעימות על הסביבה ועל הכלב עצמו בעיות אלו הן שונות ומגוונות מוגדרות כבעיות התנהגות של כלבים , מטפל התנהגותי בכלבים יודע לאבחן את הסיפטומים הללו לנתח מהיכן הם מגיעים ולבנות תהליך שיקומי עבור הכלב.

איך זה עובד ?
נתחיל בלאבחן את הכלב ולהבין את צרכי הבעלים בפגישת יעוץ ואיבחון. יש המון שיטות אילוף ושיטות עבודה שונות עם כלבים שפותחו במהלך הזמן, אנחנו מאמינים שכל כלב והדרך שמתאימה לו ולכן נתאים את צורת העבודה לכלב ולמשפחה שלכם. אנה אנבינדר מאלפת ומטפלת התנהגותית לכלבים בוגרת מכון וינגייט , משלבת מגוון שיטות בעבודתה עם כלבים בכדי ליצור תהליך נכון, הרמוני ופורה, שמעניק לכלב ולמשפחתו את הכלים לתקשר ולהגיע להבנה הדדית בניהם, תהליך אשר בונה ארגז כלים לכלב רגוע ושמח יותר, ומשפחה מאושרת שחיה בשלווה עם חיית המחמד שלה. אצלנו תוכלו ללמוד מהם צרכיו של חבריכם האהוב וכייצד לענות עליהם במלואם.
מה אנחנו עושים ?
אילוף כלבים עבורנו זו אמונות זו ההנאה שלנו זה מה שאנחנו אוהבים לעשות , במהלך השנים לאחר שעבדנו עם כלבי בית רבים ושיקמנו כלבי עמותות למדנו שיש מספר נקודות מפתח במערכת היחסים המופלאה בין הכלב ומשפחתו בהם התערבות מקצועית מובילה להבנה עמוקה מאוד אחד את השני ולחיים מאושרים יחד , כתוצאה מכך פיתחנו מספר כלים וטכניקות מעולם האילוף בכדי שנוכל להעניק את הסיוע המתאים ביותר לכל מקרה פרטי

התאמת כלב למשפחה
מבחן גורים
אילוף גורים
פתרון בעיות התנגות
אילוף בבית הלקוח
אילוף בתנאי פנסיון
פגישת יעוץ חינם ללא התחייבות

איפה אנחנו נמצאים ?
אילוף כלבים בתנאי פנסיון מתקיים במושב רוויה 40 עמק המעיינות (עמק בית שאן) צפון כ 20 דקות נסיעה מעפולה ו30 מטבריה.
שירותים שונים של אילוף כלבים בבית הלקוח מתקימיים באזורים : צפון, עמקים, שרון, מרכז הארץ, ובקעת הירדן .

עם מי לדבר ?
אנה – 0547795151 , אלון 0546363355
דוא"ל – emekhaklavim@gmail.com
אז צרו קשר ונשמח להגיע לפגישת יעוץ בחינם

מושב רוויה
Revaya,
Israel

display recent social media posts from

Please Wait ... Fetching Social Media Posts

View Social Media Posts for Rescues in , Israel