DOGS & MORe - Mor Yemini Dog Trainer - מור ימיני אילוף כלבים , פנסיון ביתי

מאלפת כלבים מוסמכת ומנוסה, מטפלת ומשקמת התנהגותית לכלבים, אסיסטנטית וטרינר מוסמכת בדימוס ובעלת תואר ראשון בחינוך וניהול מאוניברסיטת בן גור

מור ימיני - מאלפת ומטפלת התנהגותית, לאנשים שאוהבים כלבים.

קצת על הגישה שלי:
אני מאמינה שבמרבית המקרים הנעה חיובית לפעולה תספיק, מעדיפה להניע ממקום חיובי ולא מפחד או הימנעות מכאב, אם אפשר. עם זאת, סמכות היא תמיד תמיד חלק מכללי המשחק! ובלתי נפרדת מעשיית סדר בבית.

אני מאמינה שמעבר לגישות השונות, הדבר החשוב ביותר עבור הכלב הוא התאמת הגישה אליו ולא הכנסתו לתבנית והתאמתו לגישה בנוסף ליצירת שגרה מבוססת ויציבה. ולא פחות חשוב, פורקן אנרגיה מספק ומותאם לכלב! הרבה מאוד מ"בעיות ההתנהגות" העולות וצפות על ידי בעלי כלבים, הן סך הכל התנהגויות נורמטיביות של הכלב, המבטאות אנרגיה שנמצאת בגוף ומבקשת לקבל פורקן.
חיים עם כלב בבית עשויים להיות נעימים ומהנים מאוד, אם נדע איך לייצר עם כלבנו קשר נכון. ההבנה שכמו בני אדם, גם לכלבים אופי המשתנה מאחד לשני ועל מנת לחנך ולייצר קשר נכון, עלינו להבין את אופיו של הכלב הספציפי שמולנו.
באמצעות יצירת קשר המבוסס על תקשורת טובה, אהבה, סמכות, שגרה יציבה וכבוד נוכל להבין את הכלב, לפרש את התנהגותו, לעודד מוטיבציה להתנהגות, ונלמד כיצד לשלבו בצורה נכונה בחיינו.
כלב מאוזן התנהגותית הוא כלב מאושר.


מחירון:
• מעון יום/גן כלבים קבוע (פעילות של 3-5 שעות כולל איסוף והחזרה מבית הלקוח) 60-75₪ ליום.
• טיולים אישיים של חצי שעה (דוגווקינג): 45-55 ₪
• שיעורי אילוף בבית הלקוח: 150-300 ₪
• פנסיון ביתי: 110-120 ₪
• דוגיסטיר בבית הלקוח: 180-200 ₪
**שיעורי אילוף מוזלים ללקוחות הגן**



עוד מתחומי התעסקותי: אילוף כלבים, חינוך כלבים, טיפול בבעיות התנהגות, טיפול בחששנות, חינוך גורים - אילוף גורים, גמילה מצרכים - גמילת גורים - גמילת כלבים מצרכים, איך לאלף כלב? גור חדש בבית, שיקום וטיפול התנהגותי, הבנת שפת הכלב, התמודדות עם כלב חדש בבית וקליטה נכונה, התאמת כלב חדש לבעלים, אילוף בתנאי פנסיון במרכז, פנסיון ביתי במרכז, דוגיסיטר, בייביסיטר לכלבים, דוגווקינג, טיולי כלבים, הולכת כלבים, גן כלבים, מעון יום לכלבים במרכז, מאלפת - מאלף כלבים במרכז, מאלפת - מאלף כלבים ברמת גן - מאלף כלבים בגבעתיים - מאלף כלבים בתל אביב.

מוזמנים ליצור קשר בעמוד הפייסבוק או בנייד - 054-6961001.

Ramat Gan,
Israel

display recent social media posts from

Please Wait ... Fetching Social Media Posts

View Social Media Posts for Rescues in , Israel