עמק הכלבים - אילוף ,פנסיון ,כלבנות טיפולית

עמק הכלבים - טבע זה בית
פנסיון -כפר הנופש לכלבים
אילוף בבית הלקוח או בתנאי פנסיון
כלבנות טיפולית חינוכית

עמק הכלבים - טבע זה בית
מועדון מקצועי לאוהבי כלבים
למה ?
הכלבים שלנו הם משפחה עבורנו, אנחנו אוהבים אותם דואגים להם ומפנקים אותם ממש כאילו היו ילדינו. לכן אנחנו מבינים כמה כלבכם חשוב לכם וכמה קריטי עבורכם לדעת שהוא נמצא בידיים טובות גם כאשר אתם נזקקים לשירותי כלבנות מקצועיים, כמו פנסיון , אילוף , הולכת כלבים ועוד. כל מה שאנחנו עושים אנחנו עושים באהבה גדולה תוך כדי שימת דגש על למידה והתפתחות, בכדי שנוכל להעניק לכל כלב את הטיפול לו הוא זקוק בצורה הטובה והבריאה לו ביותר .

איך ?
כשהקמנו את עמק הכלבים המרכז לכלבים בצפון שני יסודות מפתח הנחו אותנו לאורך כל הדרך.
1 ביתיות – הכלבים שלכם הם האורחים שלנו !! ואורחים מזמינים הבייתה ! את הפנסיון בנינו בחצר ביתנו הכי קרוב אלינו, את הסלון מזמן העברנו לשם . ואנחנו מנהלים את שגרת חיינו 24/7 בתוך הפנסיון ועם האורחים החביבים שלנו.
2 מקצועיות – אהבה לכלבים היא תנאי הכרחי לעסוק במקצוע אך ללא מקצועיות עלולות להיגרם תאנות נוראיות , אז לפני שפתחנו את המרכז הלכנו ולמדנו במשך שנתיים שלמות אנה אנבינדר מנהלת המקום "בילתה" במכון וינגייט וכיום היא בוגרת המכון בלימודי כלבנות טיפולית , אילוף כלבים וטיפול התנהגותי בכלבים , בד בבד שיקמנו כלבי עמותות ולמדנו את החומר הדרש לבניית פנסיון מקצועי שעונה באופן אופטימילי על הצרכיים הכלביים השונים. למדנו מה כלבים אוהבים צריכים ורוצים ואנחנו מישמים זאת בכל אספקט של העבודה שלנו כאשר עקרון המפתח הוא אחריות ואהבה

מה ?
בליבו של עמק המעיינות המרהיב ביופיו למרגלות הגלבוע ועל שפת נחל רוויה מצאנו את התנאים האידאלים להקמתו של מרכז מיוחד במינו . עמק הכלבים המרכז לכלבים בצפון הוקם במטרה לבנות תקשורת טובה יותר בין אנשים וכלבים תקשורת שמקורה בהבנה, אהבה וכבוד הדדי המרכז הוקם בדגש על אווירה של רוגע, משחק, למידה, ומאפשר את המרחב הנכון בכדי שאנשים וכלבים ילמדו לשוחח .
עמק הכלבים המרכז לכלבים בצפון מבטיח לכם יחס חם ואוהב במגוון שירותים- כפר נופש לכלבים – פנסיון , קיטנה לכלבים , אילוף כלבים בתנאי פנסיון או בבית הלקוח , חוגים וסדנאות בנושאי אילוף וכלבנות, כלבנות טיפולית וכלבנות חינוכית.
את המקום בנינו והקמנו בעצמנו תוך כדי ירידה לפרטים הקטנים ביותר, עמק הכלבים זה חלק בלתי נפרד מחיינו, המקום הוא ביתינו ואנחנו נמצאים 24 שעות 7 ימים בשבוע עם הכלבים. בשבילינו אושר זה טבע, רוגע והרבה אהבה ואת כל זה אנחנו מיישמים כל יום בעבודה פה בעמק הכלבים.

איפה הכל קורה ?
פנסיון / אילוף בתנאי פנסיון רוויה 40 עמק המעיינות ( עמק בית שאן ) מרחק 5 דקות נסיעה מבית שאן 20 מעפולה ו 30 מטבריה.
איסוף והחזרת כלבים לפנסיון - עמק המעיינות, עמק הירדן ובית שאן חינם. שאר רחבי הארץ 2 ש"ח לק"מ
שיעורי אילוף - צפון עמקים ומרכז הארץ.

עם מי לדבר ?
נשמח לארח אתכם אצלנו
אנה ואלון – "עמק הכלבים " אנשים וכלבים לומדים לשוחח
צרו איתנו קשר- 0547795151 אנה 0546363355 אלון
אתר האינטרנט שלנו : www.emekhaklavim.co.il
דוא"ל – emekhaklavim@gmail.com

מושב רוויה
Revaya,
Israel

display recent social media posts from

Please Wait ... Fetching Social Media Posts

View Social Media Posts for Rescues in , Israel