ג'נטלדוג

הולכת כלבים- טיולים קצרים, פרטיים, ארוכים ופורקן אנרגיה

אילוף וטיפול התנהגותי- משמעת, אג׳יליטי, תוקפנות, חרדות ועוד

פנסיון

ייעוץ חינם

ג'נטלדוג נולד בראש ובראשונה על מנת לתת מענה לכל צרכיו של הכלב הממוצע.

כלבים מעצם היותם כלבים, זקוקים למסגרת בה יוכלו לפרוק אנרגיה ולהתעייף.




"כלב עייף זה כלב שמח" זהו המענה או הפתרון לכל צורך שיש לכלב או אם תרצו לבעליו, כגון: טיולים פרטיים, קצרים, ארוכים, עם אופניים (למתאימים בלבד) ועוד, על בסיס קבוע עם איש מקצוע שמקפיד על התנהגות נכונה והליכה נכונה עם להקת כלבים, תוך כדי הקניית דפוסי התנהגות נכונים על ידי הצבת גבולות ומתן חיזוקים חיוביים.

שילוב הכלב במסגרת זאת, יסייע לכל כלב בהסתגלותו כחלק מלהקה ויתרום רבות לאיזון התהגותי, הכוונה למה מותר ומה אסור, דחיית סיפוקים, פתרון בעיות התנהגות והכי חשוב חוויה אקטיבית יוצאת דופן (כיף...).

אלפי שנים אחורה (בין 15,000 שנים ל- 33,000, כן הפער קצת גדול, לכו תתווכחו עם מחקרים) כאשר הכלבים הראשונים בויתו על ידי בני האדם, הכלבים שימשו לעבודות (כל כלב ומטרתו). יצר זה ויצרים רבים נוספים נשמרו אצלם עד היום. אולם, לא תמיד מתאפשר לנו בשגרת היומיום לתת לכלבים "לעבוד" או במילים אחרות, למלא מטרה מסוימת, בגלל היותנו אנשים עם חיים משל עצמנו :) .

עקב כך הכלב חווה: שעמום, תסכול ולעתים גם חרדה ודיכאון, כפועל יוצא מזה עלולות להופיע בעיות התנהגות.




**לסיום טיפ קטן-

יש נטייה לחשוב שלגור בן 3-4 חודשים יש להתייחס כמו לילד בן כמה חודשים (חשיבה זו יכולה לעזור אבל לא תמיד, כל מקרה לגופו) כגון:

להרים אותו על הידיים- כי הוא חמוד, נלחץ או שרק נדמה לנו שהוא נלחץ מדבר מסוים ולאחר מכן ללטף ולחבק ובעצם להעביר מסרים סותרי ולחזק התנהגות לא רצויה.

גם ללכת עם רצועה ארוכה מעביר מסרים מאד לא נכונים בטח בשלב זה בהתפתחות הגור שלימים יהפוך לכלב בוגר עם התנהגויות כאלה ואחרות בגלל סך החוויות שעבר עד לבגרותו.



נשמח לעמוד לשירותיכם 24 שעות 7 ימים בשבוע




כלב עייף זה כלב שמח

תל אביב
Tel Aviv, 6527404
Israel

display recent social media posts from

Please Wait ... Fetching Social Media Posts

View Social Media Posts for Rescues in , Israel