www.woofdogs.co.il ולכן תוכלו להתרשם מהשירותים שלנו באתרים בארה"ב> www.woofdogs.com www.istk9.com או ליצור קשר בדוא"ל woofdogsisrael@gmail.com או בטלפון-054-2233131 ENGLISH-054-2233392, Woof Dogs Israel - ארלוזורוב 32, בית שמש. טלפון: 054-2233131. אילוף כלבים, פנסיון ביתי, הכשרת כלבי עבודה, בעיות התנהגותיות אצל גורים ובוגרים ושירותים נוספים."> www.woofdogs.co.il ולכן תוכלו להתרשם מהשירותים שלנו באתרים בארה"ב> www.woofdogs.com www.istk9.com או ליצור קשר בדוא"ל woofdogsisrael@gmail.com או בטלפון-054-2233131 ENGLISH-054-2233392, Woof Dogs Israel - ארלוזורוב 32, בית שמש. טלפון: 054-2233131. אילוף כלבים, פנסיון ביתי, הכשרת כלבי עבודה, בעיות התנהגותיות אצל גורים ובוגרים ושירותים נוספים.">

דוד מיימוני - WOOF DOGS Israel

WOOF DOGS israel מורכבת מצוות מאלפי כלבים מקצועיים המובילים בתחום אילוף הכלבים 0542233131

חברת WOOF DOGS israel מורכבת מצוות מאלפי כלבים מקצועיים המובילים בתחום אילוף הכלבים בארה"ב ובישראל.

אנו נותנים שירותי אילוף באיזור מטה יהודה השפלה-בית שמש, מודיעין, ירושלים, רמלה, לוד וכו'

WOOF DOGS israel מספקת שירותי פנסיון ביתי, אילוף גורים, ובוגרים, משמעת בסיסיתמתקדמת, חינוךפתרון בעיות התנהגות ובנוסף אילוף למטרות הגנה ושמירה, כלבי טרור, כלבי חילוץ והצלה, חיפוש נעדרים, כלבי חנ"מ, סמים, אמל"ח, כלבי זיהוי, ועוד. לרשותכם מבחר מסלולי אילוף : צרו איתנו קשר ונתאים לכם תוכנית אימונים מקצועית מדויקת ומשתלמת.

מה הגיל המומלץ להתחיל אילוף?

חשוב מאוד להתחיל באילוף הבסיסי של הכלב לפני שלב הבגרות מכוון ש: עד גיל 4 חודשים זה נקרא "התקופה הקריטית" בזמן הזה הכלב לומד להתמודד עם מה שהוא עתיד לפגוש בחיים ולכן מומלץ לחשוף את הכלב בצורה מבוקרת והדרגתית לכלבים ובעלי חיים אחרים, רעשים, מכוניות, מקומות שונים ואפילו משטחי קרקע שונים, אנשים שונים במראה צבע מין ומוצא וכמובן ילדים ותינוקות.
כדאי לדעת שרוב הבעיות בכלבים בוגרים יכלו להימנע בשלב הגורות!!

הגיל המומלץ לתחילת האילוף הוא בין 8 שבועות ועד לגיל 6 חודשים. אין זה אומר שאם הכלב גדול יותר לא ניתן לאלף אותו אולם במרבית המקרים עבודת האילוף תהיה מעט מורכבת יותר, מכוון שהכלב לומד התנהגויות לא רצויות שעלולות לגרום לנו בעיות בתקשורת עם הכלב.

למה אני צריך אילוף?

נכון שזה נורא כיף לתת לכלב לעשות מה שבא לו. אנו נהנים מלראות את הכלב משחק, חוקר, רץ ומשתולל. יחד עם זאת יש מקרים שבהם נרצה לתקשר עם הכלב כך שיבין אותנו וימלא אחר פקודות בסיסיות וזו בדיוק מטרת האילוף הבסיסי - לייצר "ארגז כלים" המאפשר לבעלי הכלב לתקשר עם הכלב באופן מיטבי.
יש לזכור שהכלב שחי איתנו בבית בעבר הרחוק חי בטבע בלהקת זאבים ולכן חלק ניכר מהיצרים נשארו בו מאז ועד היום, חוסר הבנה בצרכיו ויצריו של הכלב יכולה לגרום לנו לתסכול ואכזבה במקום לתקשורת מתגמלת ומלאת סיפוק מהחבר הטוב ביותר שלנו.

אילוף בסיסי:

באילוף הבסיסי הכלב ילמד מספר פקודות אשר ישמשו את הבעלים בחיי היום יום ויצרו תקשורת מתגמלת עם הבעלים, הבנה הדדית ומשמעת בשעת הצורך.
האילוף נעשה בצורה הומנית ועדינה בליווי חיזוקים חיוביים וללא לחץ נפשי או פיזי על הכלב.

הפקודות הנלמדות במסגרת האילוף הבסיסי
1. "שב"
2. "ארצה"
3. "ארצה ולהישאר"
4. "רגלי" הליכה כראוי ברצועה רופפת
5. "אליי"
6. להמתין ביציאה מהדלת

יכולות אשר ילמדו במהלך האילוף הבסיסי:
1. אימון והדרכת הבעלים לצורך הקניית היררכיה בלהקה, הבנת הכלב והצרכים היחודיים של כל גזע וגזע.
2. לימוד הפקודה מותראסור (כן ולא).
3. כלבים שמתאימים מבחינת יצרים ילמדו לשחק עם כדור ולהחזיר משחקי נשיכה עם פאפירול.
4. שירותים נוספים לפי בקשת הלקוח: אכילה מהקערה ע"י פקודה, עזרה בגמילת צרכים, לימוד הפקודה "למקום", לימוד כניסה לרכב.
5. טיפול בבעיות התנהגות קלות כגון: עליה על ספות, קפיצות על אנשים, משיכה ברצועה, נשיכות משחק, גניבת חפצים, מניעת כרסום רהיטים, לא להיכנס לחדרים מסוימים בבית ועוד.

אילוף מתקדם:

בשלב זה ילמדו כל הפקודות שאוזכרו למעלה, תחת הסחות דעת שיקבעו מראש לפי צרכיו של הלקוח. כגון אדישות לחתולים, כלבים, ולבע"ח אחרים, ביצוע פקודות בסביבה עירונית (רועשת) וכד'

אילוף מתקדם ללא רצועה:

בשלב זה ילמדו כל הפקודות שאוזכרו תחת הסחות דעת והכלב ידע לבצעם מרחוק ללא רצועה ע"י אות מילולית או ויזואלית. (סירוב מזון, מניעת אכילת פסולתזבל מהרצפה בטיול ועוד)

אתר האינטרנט שלנו בבניה> www.woofdogs.co.il ולכן תוכלו להתרשם מהשירותים שלנו באתרים בארה"ב> www.woofdogs.com www.istk9.com
או ליצור קשר בדוא"ל woofdogsisrael@gmail.com או בטלפון-054-2233131
ENGLISH-054-2233392

מושב ישעי משק 7
Bet Shemesh,
Israel

display recent social media posts from

Please Wait ... Fetching Social Media Posts

View Social Media Posts for Rescues in , Israel