נדב מאמן הכלבים

כלבכם תוקפני? ריאקטיבי? בעל חרדות נטישה? לא מגיע אליכם כשאתם קוראים לו?
צרו איתי קשר ואלמד אתכם כלים לתקשר עם כלבכם, והכל בגישה חיובית.

נדב מאמן הכלבים - אילוף חיובי ופנסיון ביתי.
אילוף וטיפול בבעיות התנהגות בכלבים ובע"ח

מהו קליקר ( Clicker training) ?
קליקר הוא כלי העבודה, המשמיע צליל של "קליק" שבעזרתו אנחנו מסמנים לכלב מהן ההתנהגויות שאנחנו רוצים שהוא יבצע. על כל סימון (קליק) אנחנו נחזק אותו בצ'ופר. חיזוקים אלו ילמדו את כלבינו לחזור ולבצע את אותן ההתנהגויות לפי בקשתינו.
טכניקה בסיסית זו מבוססת על התניות קלאסיות ואופראנטיות בפסיכולוגיה.

מי אני ?
שמי נדב עבו, בוגר קורס כלבנות של 'אנימה'.
בעבר, הייתה לי קריירה אחרת, הייתי מפיק ועבדתי בתעשיית הטלוויזיה והחדשות. אבל משהו היה לי חסר. אחרי התלבטויות רבות, החלטתי ללכת בעקבות הלב ולהתמסר למה שאני באמת אוהב - בע"ח וכלבים בפרט.
ההחלטה ללמוד כלבנות דווקא ב'אנימה', הייתה מתוך הרצון שלי ללמוד את שפת הכלבים ולדעת כיצד ליצור אינטראקציה נכונה וחיובית אתם, המושתתת על ההבנה שכלבים אינם האובייקטים שלנו, אלא שותפים לחיים, בעלי רגשות ותובנות כמונו.

מהי ה'גישה החיובית' ?
ככלבן, הוכשרתי לעזור לכלבים תוקפנים, חששנים, ביישנים. כלבים ריאקטיבים כלפי אנשים/כלבים אחרים, וכלבים בעלי חרדות מכל הסוגים. בנוסף ולא פחות חשוב, לעזור לבעלי הכלבים להבין כיצד לתקשר נכון יותר ולבנות אינטרקציה חזקה ונכונה עם הכלבים שלהם- השותפים לחיים.
כל זה, נעשה בגישה וטכניקות חיוביות בלבד, תוך התייחסות לאופי ונפשו של כלבכם ומתוך הבנה שגם לכלבים שלנו יש את היכולת והרצון ללמוד. אנחנו רק צריכים להראות להם את הדרך הנכונה.

לפי הגישה החיובית העבודה שלי עם הכלבים מתבצעת ללא רצועות חנק או דוקרנים,ללא קולרים חשמליים, ללא פקודות "דומיננטיות" וללא משיכות רצועה או מכות בחלק כזה או אחר בגופו של הכלב.

והתוצאות מדברות בעד עצמן.

רוצים ללמוד עלי עוד?
עשו לי לייק, עקבו אחריי ואני מבטיח שתגלו מי אני מכל פוסט שתקראו.

רמת ישי
Ramat Yishai, 3009500
Israel

display recent social media posts from

Please Wait ... Fetching Social Media Posts

View Social Media Posts for Rescues in , Israel